پرش لینک ها

ووکامرس چیست و کدام معیارهای یک فروشگاه‌ساز را دارد؟

قدم گذاشتن در مسیرهای جدید همیشه با چالش‌هایی همراه است؛ مخصوصاً اگر بخواهید یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنید.

ما می‌خواهیم کمی این مسیر را برایتان روشن کنیم و تا جای ممکن شما را از چالش‌های موجود باخبر کنیم. برای همین هم از راه‌های ایجاد فروشگاه اینترنتی، انواع فروشگاه ساز و بایدها و نبایدهای آن، هزینه‌ها و معیارهای انتخاب روش مناسب، نکاتی را گفتیم. در دو مقاله قبلی این سری (که همین بالا لینک آن‌ها را می‌بینید) می‌توانید این نکات را بخوانید.

و اما… مقالۀ امروز!

مقالۀ امروز اختصاص دارد به «فروشگاه ساز ووکامرس» که به احتمال 99% نام آن به گوشتان خورده و می‌دانید که ربط‌هایی به وردپرس مشهور دارد.

در این مقاله تعریف خلاصه‌ای از ووکامرس ارائه می‌کنیم، سپس به سراغ بررسی معیارهای یک فروشگاه‌ساز می‌رویم، و در نهایت نقشه راهی برای طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را نشان خواهیم داد.

راستی، هر چیزی که در این مقاله می‌خوانید، حاصل تجربه چند ساله طراحان سایتمان است. امیدواریم در عمل برایتان مفید باشد و واقعاً به دردتان بخورد.

ووکامرس چیست؟

ووکامرس یک افزونه فروشگاه‌ ساز است که روی وردپرس نصب می‌شود و آن را تبدیل به یک سایت فروشگاهی می‌کند.

این فروشگاه‌ساز به شما کمک می‌کند هر محصول فیزیکی یا دانلودی که دارید برای فروش بگذارید، موجودی و نحوه ارسال محصول را مدیریت کنید و عملیات پرداخت را با امنیت انجام دهید.

ووکامرس کدام معیارهای یک فروشگاه‌ ساز اینترنتی را دارد؟

در بخش قبل با جستجویی که در مورد انواع فروشگاه‌ سازهای اینترنتی انجام داده بودیم، متوجه شدیم که معیارهایی برای انتخاب بهترین روش راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی قابل تعریف است. هر کدام از روش‌ها ممکن است در بعضی از معیارها ضعیف و در بعضی دیگر قوی باشند. اینکه بخواهیم نتیجه بگیریم کدام معیار یا کدام فروشگاه‌ساز نسبت به دیگری بهتر است، به جزییات کسب‌وکار شما بستگی دارد. به‌عنوان مثال این شمایید که تصمیم می‌گیرید که تنوع قالب‌ها برایتان اهمیت زیادی دارد یانه؛ سپس طبق آن معیار فروشگاه‌ساز مناسبتان را پیدا می‌کنید.

بیایید به سراغ اصل مطلب برویم تا ببینیم فروشگاه‌ساز ووکامرس کدام معیارها را دارد و در هر کدام چگونه عمل می‌کند.

پیام بگذارید