پرش لینک ها

پکیج های تیزر صنعتی

در این بخش انواع پکیج هارا برایتان آورده ایم.

برای اطلاعات بیشتر با 02191303693 تماس بگیرید

تیز صنعتی - داده پردازان راما
شرکت داده پردازان رامـــا

مراحل آماده سازی تیزر

در مرحله اول کارشناسان ما پس از بررسی وضیعت حضور کسب و کار شما در اینستاگرام ، یک پلن راهبردی و یک پیش فاکتور را برای شما آماده و تحویل خواهند داد

مرحله بعدی عقد قراداد رسمی است. پس از عقد قرارداد رسمی و پرداخت پیش پرداخت پروژه شما در ریل کاری مجموعه قرار خواهد گرفت

پس از گذشت حدود 1 هفته از عقد قرارداد و پرداخت فاکتورهای مربوطه ، فعالیت پیج شما آغاز خواهد گردید

رامـــابــلاگ

میتوانید مقالات مربوطه به مدیریت پیج را در این بخش مشاهده کنید

🍪 This website uses cookies to improve your web experience.

سـوالات متـداول

سوالاتی که ممکن است داشته باشید

برای سفارش تیزر صنعتی مراحلی مثل نیازسنجی از کارفرما، ایده‌پردازی ، استوری برد، تصویربرداری، عکاسی، ضبط نریشن، انتخاب موسیقی و تدوین تخصصی انجام می‌گیرد.

استوری بورد اولین نمونه تصویرسازی شده از پروژه‌ای است که قرار است به ساخت فیلم، سریال، انیمیشن، تبلیغات و یا بازی رایانه‌ای منتهی شود. در استوری بورد، داستان به کمک تصاویر متوالی روایت می‌شود. این تصاویر معمولا بخش‌های کلیدی داستان هستند. استوری بورد مستقیما از فیلمنامه استخراج می‌شود.

چرا که نه؟! ما افتخار این را داریم که با بیشتر استان ها و شهرهای داخل ایران همکاری های موفقی را در زمینه های مختلف داشته باشیم

بله. در شرکت راما ، قبل از سفارش هر آیتمی ، از مشاوره رایگان متخصص مربوطه و همچنین تیم های مربوطه بهره مند خواهید شد

زمان مورد نیاز برای ساخت و طراحی تیزر بسته به نوع آن متفاوت است

برای مثال در تیزر های کلاس A ، حداقل 30 الی 32 روز کاری برای تحویل کامل نیاز است

پس از تحویل تیزر به صورت کامل شما یک فایل زیپ در پنل خود دریافت خواهید نمود 

این فایل زیپ شامل : ویدیو ، بن تخفیف و فایل ارتباط با پشتیبانی میباشد. شما پس از تحویل تیزر تا دوماه پس از تحویل ، میتوانید 3 بار درخواست ویرایش نمایید

موارد استفاده از فیلم و تیزرهای صنعتی تبلیغاتی را می‌توان در نمایشگاه‌ها برای معرفی محصول، کنفرانس‌ها و سمینارها، در سالن‌های انتظار و استراحت سازمان، در رسانه‌های تصویری عمومی و تخصصی جهت تبلیغات، استفاده به عنوان کاتالوگ‌های الکترونیکی، ارائه و معرفی یک یا چند محصول و یا خدمات یک سازمان، ارائه گزارش عملکرد سازمان، استفاده در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهر، در هتل‌ها و تالارها، شبکه‌های اجتماعی، وب سایت یک شرکت و یا وب سایت‌های اشتراک گذاری فیلم و همچنین در فیلم‌های آموزشی را نام برد.