پرش لینک ها

وبسایت وکالت

طراحی 0 تا 100 وبسایت وکالت !

اهمیت طراحی وبسایت وکالت

مسائل حقوقی امروزه دامنه وسیعی یافته‌اند. لیکن هنوز توجه وکلا به این مخزن عظیم مشتری به طور جدی جلب نشده و معدود حقوقدان ها و وکیل‌هایی هستند که از ابزار طراحی سایت وکلا و وکالت برای خود بهره برده و در این میان حجم قابل توجهی از بازار را به خود معطوف داشته اند. همه میدانیم که امروزه اولین راه حل برای هر مشکلی مراجعه به اینترنت است. در خصوص انواع مشکلات حقوقی و پاسخ به سوالات حقوقی نیز اولین گام برای ایجاد ارتباط و یافتن وکیل مناسب برای پرونده است.

معرفی وکلا در طراحی وبسایت وکالت

وکلا با طراحی سایت وکلا و وکالت، چه به صورت ساده چه به صورت حرفه ای، به طور کامل خود را معرفی نموده و امکان آشنایی با روند کار را برای مخاطبان ایجاد می‌نماید. از این طریق مخاطبان با رزومه کاری شما آشنا شده و می توانند به شما مراجعه نمایند.

نمونه کارهای طراحی وبسایت

معرفی خدمات

انواع خدماتی که در حوزه ‌های مختلف وکالت ارائه می‌دهید را دسته بندی کرده و جهت آشنایی بیشتر مشخصات و ویژگی‌های خدمات را به کاربر ارائه کنید. هم‌چنین می‌توانید انواع قوانین و بخش‌نامه‌های مورد نیاز کابران را در سایت بارگذاری کرده و در اختیار آن‌ها قرار دهید.

تهیه اخبار و محتوا حوزه وکالت

تهیه اخبار و اطلاعیه‌های به روز در حوزه وکالت و انواع قوانین، تهیه محتوای کاربردی طبق پرسش‌ها و نیازهای کاربران می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت شما روانه کند.

پرسش و پاسخ

بخش دیگری که مورد توجه است و امکان افزایش مخاطب را به طور جدی فراهم می‌سازد پاسخ به سوالات است که از طریق بکارگیری بخش پرسش و پاسخ، مقالات و تالارهای گفتگو در طراحی سایت این موضوع مدیریت می‌گردد.

رزرو انلاین

با ایجاد سیستم رزرواسیون آنلاین، مشتری می‌تواند نوبت مشاوره خود را از بین زمان‌های موجود در سایت ثبت کند. هم‌چنین می‌توانید از طریق ایمیل پا پیامک تایید رزرو را اطلاع رسانی کنید.

برخی از صفحاتی که می توان در طراحی وبسایت وکالت قرارداد

– تعیین وقت ملاقات و ساعات پذیرش
– سامانه های نوبت دهی
– وجود بخش نامه‌ها و قوانین در طراحی سایت
– سیستم کنترل پرونده و ملاحظه وضعیت مرحله پیشرفت آن
– امکان دریافت آنلاین هزینه‌ها

با توجه به بخش­ های مختلف طراحی سایت تنوع و کیفیت هر یک از این بخش­ها، تاثیر مستقیمی بر تعرفه آن قسمت و قیمت طراحی سایت دارد. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.  

سوالات متداول طراحی سایت

هاست در واقع یک کامپیوتر همواره روشن است که اطلاعات سایت شما به صورت شبانه روزی بر روی آن قابل دسترس کاربران شما می باشد. میزان فضای هاست ارتباط مستقیم با میزان اطلاعاتی دارد که می خواهید بر روی سایت خود قرار دهید. خرید دامنه همان آدرس سایت می باشد.  برای مثال دامنه سایت ما dprama.ir است

عوامل مختلفی در تعیین هزینه طراحی سایت دخیل هستند.

از جمله عوامل تاثیر گذار می توان به نوع طراحی سایت اشاره کرد. به عنوان مثال طراحی سایت شما فروشگاهی است یا شرکتی و … یا طراحی سایت شما اختصاصی است یا نه ….

در صورتی که طراحی سایت اختصاصی باشد، زمان و هزینه بیشتری در بر خواهد داشت؛ این در حالی است که بسیاری ترجیح میدهند طراحی سایتشان اختصاصی نباشد یعنی با استفاده از قالب های آماده اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود می کنند تا علاوه بر کاهش زمان و هزینه طراحی، هر چه سریعتر کسب و کارشان را آغاز کنند.

تعرفه طراحی سایت در صورتی که سایت طراحی شده بر اساس اصول و استانداردهای حاکم بر دنیای برنامه نویسی و سئو باشد ارزشمند است، چرا که سایت شما 24 ساعته تبلیغ کسب و کار شما را خواهد کرد و حتی هنگامی که شما در خواب به سر می برید می تواند محصولات شما را به فروش برساند.

سایتی که بر اساس اصول سئو طراحی شده باشد و تولید محتوای مرتب و کاربر پسندی داشته باشد می تواند چند برابر هزینه ای که برای طراحی سایت کرده اید را به شما بازگرداند.

مدت زمان طراحی سایت بستگی به امکانات و ویژگی های مد نظر شما دارد.  مدت زمان راه اندازی سایت حداقل در حدود 30 روز کاری است.

ارتبــــــاط باما

ارتباط از واتساپ

ارتباط با کارشناسان ما از طریق واتساپ

ارسال پیام

سامانه چت آنلاین

ارتباط از طریق چت آنلاین

شروع چت

تماس تلفنی

پاسخگویی از ساعت 9 تا 21

تماس

ســــفارش طراحی وبسایت

برای شروع آماده هستید؟



    دریافت مشاوره رایگان توسط متخصصان مجموعه ما! ارتباط با رامــا