پرش لینک ها

وبسایت فروشگاهی

طراحی 0 تا 100 یک فروشگاه آنلاین!

وبسایت فروشگاهی چیست؟

وبسایت فروشگاهی به مجموعه ای گفته میشود که با استفاده از کد نویسی های مختلف به کاربر این امکان را میدهد تا هرچه سریعتر محصول مورد نظر خود را خریداری نماید. ما میتوانیم با اطلاعاتی که در یک وبسایت فروشگاهی از محصول مورد نظر میگیریم ، آنهارا باهم مقایسه کنیم و انتخاب آگاهانه ای داشته باشیم.

ما در شرکت داده پردازان راما  با تیم متخصص خود در راه اندازی فروشگاه آنلاین در کنار شما هستیم. از عکاسی صنعتی گرفته تا درج محصولات و درگاه پرداخت!

در ادامه این صفحه میتوانید انواع وبسایت فروشگاهی ، قیمت های ریالی و دلاری طراحی وبسایت و نمونه کارها را مشاهده کنید.

طراحی وبسایت فروشگاهی

داشتن یک وبسایت فروشگاهی یکی از ارکان مهم در دیجیتال مارکتینگ میباشد. همانطور که در دوران شیوع کرونا شاهد ریزش بازار کسب و کارهای سنتی و افزایش فروش و گسترش کسب و کارهای اینترنتی بودیم ، یکی از مواردی که به شدت در این صنعت مفید واقع شد ، وبسایت فروشگاهی بود.

یکی از فروشگاه هایی که ارزش سهامش به دوران قبل و بعد از کرونا تقسیم میشود ، دیجیکالاست! این مجموعه توانست با مارکتینگ اصولی و دارا بودن پیش ساخت های لازم ، بازار فروش آنلاین را در دست بگیرد!

با توجه به این که تمایل افراد به استفاده از تکنولوژی های روز بسیار رو به افزایش میباشد، اکثر افراد فعال در زمینه تجارت برای داشتن یک سایت فروشگاهی مشتاق هستند.
در یک بازار اینترنتی ، ساخت وبسایت در گوگل، مدیر فروشگاه علاوه بر معرفی محصول و فروش آن می تواند یک رابطه دو طرفه با مشتری و تولید کنندگان ایجاد نماید. این موضوع باعث می شود تا هیچ مدیری دیگر نگران انبار کردن اجناس خود نباشند. می توانند به راحتی با تولیدکنندگان و فروشگاه های  مختلف قرار داد کاری داشته باشند و از این طریق اجناس را بدون واسط به دست مشتری برسانند.

نمونه کارهای طراحی وبسایت

ما در شرکت راما با طراحی وبسایت حرفه ای چند فروشندگی ، قابلیت فروش مارکت پلِیس ( بدون داشتن محصول در انبار ) را برای شما فراهم آورده ایم. با استفاده از این قابلیت با ارائه پنل اختصاصی ، هر فروشنده میتواند محصول خود را وارد نموده و از طریق وبسایت شما به فروش برساند، کل مبلغ فاکتور نیز به حساب شما واریز خواهد شد! به همین سادگی

طراحی وبسایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی در راما با آخرین متدها و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل توسعه انجام می شود. فروش 24 ساعته، فروش بدون محدودیت جغرافیایی و افزایش محبوبیت برند با یک فروشگاه اینترنتی معمولی دست یافتنی نیست. امکانات زیر تنها بخشی از امکانات سایت های فروشگاهی راما است و این امکانات با توجه به قابلیت به روز رسانی خودکار در حال افزایش و همگام شدن با نیاز های مشتریان می باشد.

سوالات متداول طراحی سایت

هاست در واقع یک کامپیوتر همواره روشن است که اطلاعات سایت شما به صورت شبانه روزی بر روی آن قابل دسترس کاربران شما می باشد. میزان فضای هاست ارتباط مستقیم با میزان اطلاعاتی دارد که می خواهید بر روی سایت خود قرار دهید. خرید دامنه همان آدرس سایت می باشد.  برای مثال دامنه سایت ما dprama.ir است

عوامل مختلفی در تعیین هزینه طراحی سایت دخیل هستند.

از جمله عوامل تاثیر گذار می توان به نوع طراحی سایت اشاره کرد. به عنوان مثال طراحی سایت شما فروشگاهی است یا شرکتی و … یا طراحی سایت شما اختصاصی است یا نه ….

در صورتی که طراحی سایت اختصاصی باشد، زمان و هزینه بیشتری در بر خواهد داشت؛ این در حالی است که بسیاری ترجیح میدهند طراحی سایتشان اختصاصی نباشد یعنی با استفاده از قالب های آماده اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود می کنند تا علاوه بر کاهش زمان و هزینه طراحی، هر چه سریعتر کسب و کارشان را آغاز کنند.

تعرفه طراحی سایت در صورتی که سایت طراحی شده بر اساس اصول و استانداردهای حاکم بر دنیای برنامه نویسی و سئو باشد ارزشمند است، چرا که سایت شما 24 ساعته تبلیغ کسب و کار شما را خواهد کرد و حتی هنگامی که شما در خواب به سر می برید می تواند محصولات شما را به فروش برساند.

سایتی که بر اساس اصول سئو طراحی شده باشد و تولید محتوای مرتب و کاربر پسندی داشته باشد می تواند چند برابر هزینه ای که برای طراحی سایت کرده اید را به شما بازگرداند.

مدت زمان طراحی سایت بستگی به امکانات و ویژگی های مد نظر شما دارد.  مدت زمان راه اندازی سایت حداقل در حدود 30 روز کاری است.

ارتبــــــاط باما

ارتباط از واتساپ

ارتباط با کارشناسان ما از طریق واتساپ

ارسال پیام

سامانه چت آنلاین

ارتباط از طریق چت آنلاین

شروع چت

تماس تلفنی

پاسخگویی از ساعت 9 تا 21

تماس

ســــفارش طراحی وبسایت

برای شروع آماده هستید؟



    دریافت مشاوره رایگان توسط متخصصان مجموعه ما! ارتباط با رامــا