پرش لینک ها
سوالات متداول

سیستم پشتیبانی پیشرفته

ما در شرکت راما افتخار این را داریم که اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ با سیستم پشتیبانی پیشرفته هستیم

پس از سالها تجربه کار تیمی در این زمینه و سعی در رسیدگی به امور مشتریان در سریع ترین حالت ممکن

تصمیم بر این گرفتیم تا سیستم پشتیبانی پیشرفته را طراحی و راه اندازی کنیم

در این سیستم که به حالت تیکتی میباشد ، شما با ورود به پنل اختصاص یافته برای خود ، علاوه بر این که میتوانید به روند پیشرفت پروژه و پی دی اف تمامی قرارداد های عقد شده با مجموعه ما دسترسی داشته باشید ، بلکه با استفاده از سیستم پشتیبانی 10 دقیقه ای ، با کارشناسان واحد مربوطه در ارتباط باشید و در زیر 10 دقیقه مشکل خود را رفع کنید.

سوالات متداول

این سیستم که متشکل از پرسنل شرکت داده پردازان راماست ، به شما این امکان را میدهد که با استفاده از پنل کاربری خود ، با کارشناس واحد مربوطه در ارتباط باشید

پس از بررسی خلاء های ایجاد شده در پاسخگویی به مشتریان و پیگیری مشکلات ، سرانجام تصمیم بر این گرفتیم تا با راه اندازی سیستم تیکتینگ ، در اسرع وقت پاسخگوی مشتریان عزیز باشیم

اگر جزو مشتریان مجموعه ما باشید ، حتما یوزر و پسوورد ورود به پنل کاربری خود را دریافت کرده اید. با استفاده از این یوزر و پسوورد از طریق این لینک وارد پنل کاربری خود شده و از بخش پشتیبانی به سیستم تیکتینگ منتقل شوید.

اگر هنوز افتخار این را نداشتیم که شما مشتری ما باشید ، از طریق این لینک به واتساپ هدایت شده و از کارشناسان ما درخواست یوزر و پسوورد ورود به پنل را ثبت کنید.

در حال حاضر میتوانید از طریق واتساپ مجموعه ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. این امکان تا 30 فروردین سال 1401 دایر بوده و پس از این تاریخ ، امکانپذیر نمیباشد

با کلیک روی این لینک به صفحه تماس با ما منتقل میشوید

راه های دیگر..

راه های ارتباط باما بسیار است! از طریق درگاه های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ارتباط از واتساپ

ارتباط با کارشناسان ما از طریق واتساپ

ارسال پیام

سامانه چت آنلاین

ارتباط از طریق چت آنلاین

شروع چت

تماس تلفنی

پاسخگویی از ساعت 9 تا 21

تماس