پرش لینک ها

رونمایی از پنل پشتیبانی پیشرفته راما

“پنل پشتیبانی پیشرفته برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان مجموعه ، افتتاح شد “

داده پردازان راما

از مشتریان و تجربه های همکاری با دیگر شرکت هایشان که بپرسید ، اکثرا به دیرکرد تحویل پروژه و تعویق در اصلاح ایرادات اشاره خواهند کرد

طی جلسه ای که با پرسنل مجموعه در تاریخ 1401/06/12 برگزار گردید ، نتیجه بر این شد که سیستم پشتیبانی پیشرفته راما را راه اندازی کنیم

با همت تیم برنامه نویسی و واحد وب شرکت امروز 1401/08/23 مفتخریم که برای تمامی مشتریان مجموعه پنل مشتریان را برای راحتی و تسریع روند پیشرفت پروژه ارائه نمودیم

راهنمای استفاده از پنل 

نمایی از صفحه اول سیستم پشتیبانی سریع 

امکانات و قابلیت های سیستم پشتیبانی سریع :

  • پاسخ سریع کارشناسان
  • اطلاع دقیق از روند پیشرفت پروژه
  • ارتباط مستقیم با تخصص مربوطه
  • تسریع روند انجام اصلاحات
  • تسریع روند اجرای پروژه
  • اطلاع دقیق از جزئیات پروژه
  • ارسال تیکت
  • دریافت پیامک پاسخ تیکت برای پیگیری

ارتباط مستقیم با دپارتمان مربوطه

ارتباط مستقیم با دپارتمان های مربوط به کسب و کار شما یکی از قابلیت های موثر این سیستم است

بدون محدودیت ارسال تیکت

امکان ارسال پیام صوتی

پیام بگذارید

  1. ارسال نظر

    المیرا پورشریفی می گوید:

    تیکت زدیم
    دو ساعت نشده جواب گرفتیم و مشکلمون حل شد
    چیزی که تو شرکتای دیگه ندیدیم و شمارو متمایز میکنه
    ممنون از خودتون و تیم‌خوبتون