“پنل پشتیبانی پیشرفته برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان مجموعه ، افتتاح شد “
داده پردازان راما
از مشتریان و تجربه های همکاری با دیگر شرکت هایشان که بپرسید ، اکثرا به دیرکرد تحویل پروژه و تعویق در اصلاح ایرادات اشاره خواهند کرد
طی جلسه ای که با پرسنل مجموعه در تاریخ 1401/06/12 برگزار گردید ، نتیجه بر این شد که سیستم پشتیبانی پیشرفته راما را راه اندازی کنیم
با همت تیم برنامه نویسی و واحد وب شرکت امروز 1401/08/23 مفتخریم که برای تمامی مشتریان مجموعه پنل مشتریان را برای راحتی و تسریع روند پیشرفت پروژه ارائه نمودیم

نمایی از صفحه اول سیستم پشتیبانی سریع
امکانات و قابلیت های سیستم پشتیبانی سریع :
- پاسخ سریع کارشناسان
- اطلاع دقیق از روند پیشرفت پروژه
- ارتباط مستقیم با تخصص مربوطه
- تسریع روند انجام اصلاحات
- تسریع روند اجرای پروژه
- اطلاع دقیق از جزئیات پروژه
- ارسال تیکت
- دریافت پیامک پاسخ تیکت برای پیگیری

ارتباط مستقیم با دپارتمان مربوطه
ارتباط مستقیم با دپارتمان های مربوط به کسب و کار شما یکی از قابلیت های موثر این سیستم است

بدون محدودیت ارسال تیکت

امکان ارسال پیام صوتی
تیکت زدیم
دو ساعت نشده جواب گرفتیم و مشکلمون حل شد
چیزی که تو شرکتای دیگه ندیدیم و شمارو متمایز میکنه
ممنون از خودتون و تیمخوبتون