پرش لینک ها

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023

“همه چیز درباره ی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در2023”

داده پردازان راما

با توجه به اینکه شبکه جهانی اینترنت در حال توسعه است،دیجیتال مارکتینگ به یکی از مدیوم‌ های حیاتی بازاریابی در عصر فناوری بدل شد.علم بازاریابی به خودی خود وسیع است.اما اینطور نیست که بازاریابی دیجیتال بخشی از آن باشد و در واقع هردو یک دنیای متفاوت هستند.امروزه استفاده از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ یکی از ضروریات هر کسب و کار آنلاین می باشد.

همانطور که ما در بازاریابی از ابزارها و تکنیک‌های مختلفی استفاده برای جذب مشتری  استفاده می ‌کنیم، در بازاریابی اینترنتی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستند که کارکرد دارند. از ابزار سئو Seo گرفته تا تجهیزاتی نظیر گوشی موبایل، میکروفون، دوربین‌های عکاسی و مواردی از این دست می‌ توانند قواعد بازی را تغییر داده و باعث رشد چشمگیر در فروش خدمات و محصولات شود.

در این مقاله ما قصد نداریم که به صورت مفصل از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023 بگوییم. صرفاً آن‌ها را معرفی کرده و کلیاتی در مورد آن‌ها مطرح می ‌کنیم. قطعاً در مقالات دیگر به هر کدام از موارد به طور مفصل‌ تر خواهیم پرداخت. با داده پردازان راما همراه باشید تا با هسته دیجیتال مارکتینگ یعنی سئو Seo آغاز کنیم.

انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023

بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM)

Sem یا بازاریابی با موتور جستجو گر به تمام روش هایی گفته می شود که باعث افزایش بازدید و در نتیجه بالا بردن فروش شما به کمک موتور جستجو گر گفته می شود گوگل ادز Google Ads و سئو زیر مجموعه Sem هستند.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو به مجموعه فرایند هایی گفته می شود که بر اساس استاندارد های گوگل برای افزایش رتبه سایت در نتایج گوگل صورت می گیرند.سئو یک فرایند زمان بر نسبت به سایر روش های بازاریابی بوده ولی رعایت اصول سئو باعث می شود که به صورت پایدار در صفحه اول گوگل بمانید.

اگر قصد دارید وبسایتی با سئوی قدرتمند داشته باشید،می توانید با کارشناسان مجموعه راما بصورت رایگان در ارتباط باشید.

بازاریابی محتوا (Content Marketing)

یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023،بازاریابی محتوا است به این صورت که یک شما یک محتوا متناسب با نیاز مخاطب هدفتان می نویسید و زمانی که مخاطب هدفتون آن محتوا را در گوگل جستجو می کند وارد سایت شما می شود و می تواند با کالا و خدماتتون آشنا شود.

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)

در بازاریابی درون گرا نخستین بار مشتری با شما ارتباط برقرار می کند.اگر شکل کسب و کار شما به صورتی باشد که مشتری احساس کند که به سراغ کسب و کار شما می آید و شما به سمت او نرفته باشید،یعنی از بازاریابی درون گرا استفاده کرده اید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

امروزه افراد بیشتر زمان خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند،بنابراین شبکه های اجتماعی از پر کاربرد ترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ در 2023 بوده و استفاده مستمر از این شبکه ها می تواند یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ باشد.

اگر می خواهید از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی به کسب درآمد برسید،می توانید با کارشناسان مجموعه راما بصورت رایگان در ارتباط باشید.

استراتژی محتوا (Content Strategy)

استراتژی محتوا به روشی گفته می شود که شما با استفاده از انواع مختلف محتوا مثل متن،پادکست،ویدیو صورت پاسخ مناسب برای رفع تمام نیاز های مخاطبتون داشته باشید و از این طریق با مخاطبتون در ارتباط باشید.این کار باعث می شود تا مشتری به شما اعتماد کرده و دفعات بعدی نیز از شما خرید کنند.

تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)

در این روش بازاریابی شما بودجه تبلیغات خود را بر اساس هر کلیک کاربر به سایتون مشخص کرده و پرداخت می کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

در این روش بازاریابی معمولا از افراد معروفی که می توانند روی تصمیم و رفتار سایر افراد تاثیر گذار باشند استفاده می شود.به این صورت که با تولید محتوا مناسب باعث می شوند که افراد تصمیم به خرید گرفته و یا در بازه زمان تعیین شده محصول یا خدمات مشخص شده را بخرند.

تبلیغات بنری (Banner Advertising)

تبلیغات بنری یکی از روش های تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … برای کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک کاربر روی آن ،کاربر را به وب‌ سایت تبلیغ‌ کننده منتقل خواهد کرد. هدف اصلی تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدید کنندگان وب ‌سایت موردنظر است.

طراحی یک لــوگــوی خاص و منحصر به فرد از موارد دیگری است که میتواند باعث حک شدن نام وبسایتتان در ذهن کاربر شود که این کار باعث اعتبار بیشتر سایتتان می شود.برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تبلیغات همسان (Native Advertising)

تبلیغ همسان به شکلی از تبلیغات اینترنتی گفته می‌شود که در آن،محتوای تبلیغاتی کاملاً با ساختاری همسان و مشابه  بستر و محیط تبلیغ ارائه و عرضه شود.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ در 2023 میباشد که شرکت ها از طریق ایمیل پیام تبلیغاتی خود را برای مخاطب هدف ارسال کرده و مخاطب با کلیک کردن بر روی محتوا ایمیل می تواند با محصول و خدمات شما آشنا شود که این کار منجر به فروش بیشتر می شود.

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ

موبایل مارکتینگ یکی دیگر از ابزار های دیجیتال مارکتینگ است که  هدف آن دستیابی به مخاطبان هدف در تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های همراه ازطریق وب ‌سایت‌ها، ایمیل،SMS،MMS،رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها است.

بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)

در سیستم همکاری در فروش افرادی که خودشان کسب و کار ندارند می توانند با فروش کالا و خدمات شرکت های مختلف کسب درآمد کنند.در وب سایت های فروشگاهی سیستم همکاری در فروش به این صورت است که فردی که می خواهد به صورت همکار فروش باشد یک لینک با شناسه منحصر به فرد دریافت کرده و اگر افراد از طریق آن لینک وارد سایت شرکت مورد نظر شدند به ازای هر فروش درصدی برای شخص فروشنده در نظر گرفته می شود.

برای داشتن یک کسب کار پر فروش،روی این لینک کلیک کنید تا صفر تا صد کسب و کار آنلاین خود را داشته باشید.

واتساپ مارکتینگ (WhatsApp Marketing)

واتساپ مارکتینگ را می توان ارسال گروهی تبلیغات و خدمات از طریق شبکه اجتماعی واتساپ برای کاربران دانست.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023 مرتبط با سئو SEO

قطعاً یکی از هسته‌های اساسی در دیجیتال مارکتینگ سئو است.هدف از سئو بهبود وضعیت سایت در نمایش جستجوی کاربران است.هر چند تمام موتورهای جستجو را شامل می‌شود، اما هدف اصلی گوگل است.هدف از این کار،رسیدن به نتایجِ ابتدایی صفحه اول است. برای این کار از چه ابزاری استفاده می‌شود؟

گوگل سرچ کنسول Google Search Console

کی از ابزارهای قدرتمند و ضروری دیجیتال مارکتینگ در 2023 در ارتباط با وب سایت‌ها گوگل سرچ کنسول است.اولین چیزی که ما باید از آن مطلع باشیم فعالیت کاربران روی سایت ما است. برای همین ما نیاز به ابزاری داریم که آن را رصد کرده و به ما اطلاع دهد.گوگل سرچ کنسول یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در حوزه سئو است.این ابزار کاملاً رایگان بوده و هر سایتی می‌تواند خود را به آن متصل کند.

یکی از وظایف مهم گوگل سرچ کنسول شناسایی وضعیت رتبه سایت برای کلمه‌های کلیدی مختلف است. همچنین به شما اطلاع می‌دهد در چه سایتی از سایت شما یادی شده بک لینک است. کارهایی که سرچ کنسول می‌کند:

  • بت سایت یا بخشی از آن برای ایندکس شدن توسط خزنده‌های گوگل
  • گرفتن گزارش از خزنده‌های گوگل در مورد وضعیت وب سایت
  • بررسی لینک‌سازی‌ها (داخلی و خارجی)
  • بررسی بازدید صفحات وب سایت
  • بررسی اوضاع و احوال وب سایت از نظر سرعت بارگذاری
  • اطلاع از بک‌لینک‌ها‌ (وب سایت‌های دیگری که به وب سایت شما ارجاع داده‌اند)
  • افزایش امنیت وب سایت
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023

در دیجیتال مارکتینگ ماز MOZ چه کاربردی دارد؟

ماز نیز همچون گوگل سرچ کنسول یک نرم‌ افزار تحت وب است. این ابزار در سئو از اهمیت بالایی برخوردار است.هر چند بخش‌هایی از آن رایگان نیست، اما در اینجا اشاره‌ای به ابزارهای رایگان ماز میکنیم:

  • جستجوی کلمه و عبارات کلیدی برای تولید محتوا
  • بررسی بک لینک‌ها و یافتن بهترین اَنکر تکست برای دریافت بک لینک
  • بررسی اعتبار دامنه Domain Authority، اعتبار یک صفحه از دامنه یا شناسایی اسپم
  • نالیزِ جستجوهای محلی
  • آنالیز رقبا
  • گزارش حال و هوای الگوریتم گوگل

دیگر ابزار برای تحقیق کلمه کلیدی:

  • گوگل کیورد پلنر Google Keyword Planner همراه صمیمی گوگل ادز
  • کیوردشیتر keywordsitter یک ابزار رایگان برای پیشنهاد کلیدواژه
  • کیوورد اوری‌ور keyword everywhere افزونه قابل نصب روی مرورگر
  • گوگل ترندز Google Trends رایگان برای آشنایی با عبارت پرجستجو بر اساس زمان و مکان
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023

بهترین افزونه سئو وردپرس یعنی یواست YOAST

افزونه YOAST یکی از محبوب ‌ترین‌ افزونه ها در دنیای سئو و دیجیتال مارکتینگ است.هر چند برای حرفه‌‌ای‌ها کافی نیست، اما عموم افراد و کسانی که به دنبال یک آنالیز کلی هستند از این افزونه استفاده می‌کنند. نسخه رایگان با امکانات ضروری در اختیار کاربر خواهد بود.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023

اسکیما چیست و چگونه تست می‌شود؟

وقتی وارد محله جدیدی می‌شوید سعی می‌کنید آن جا را بشناسید. نانوایی کجاست؟از کجا می ‌توان گوشت یا میوه خرید؟انواع فروشگاه‌ها را نشانه‌گذاری می ‌کنید. گوگل هم رویکردی مشابه دارد. از طریق نشانه‌هایی که ما در وب سایت استفاده می‌کنیم آن را می‌شناسد.

اسکیما schema در واقع برنامه ای است که گوگل را درک می‌کند.رعایت تگ عنوان، استفاده از H2 و H3 قراردادن تگ الت برای تصاویر و مواردی از این دست همگی دست به دست هم منجر به شناسایی شما توسط گوگل می‌شوند. با ابزار اسکیما و کدهای آن ما به گوگل می‌گوییم که این محتوا در باب چه موضوعی است.

ابزار سمراش SEMrush

این ابزار رایگان نیست، ولی بخشی از خدمات خود را رایگان در اختیار کاربر قرار می دهند.از نظر عملکردی می ‌توان آن را مشابه ماز دانست. یک نرم‌افزار تحت وب که به کمپانی‌ ها کمک می‌کند تا استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ نظیر کمپین‌های سئو را سر و شکل می دهند. ترند‌ها را در کسب و کار خود بیابید و صفحه وب خود را در نتایجِ جستجو بهبود ببخشید.

ابزار اَهرف Ahref (یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای بررسی سایت خود و رقبا)

این  ابزار همانند ابزارهای دیجیتال مارکتینگ Moz و SEMrush، برای سئو کاربرد دارد.لینک ‌سازی، تحقیق کلمه یا عبارات کلیدی، آنالیز رقبا و مواردی از این دست را انجام می دهد.این ابزار بیشتر برای کسب و کارهای نه چندان بزرگ کاربرد دارد. افرادی که قصد دارند تا وب سایت خودشان را بهبود ببخشند.هر چند آژانس‌های سئو یز با چندین مشتری متعدد می‌دانند که گاهی نیاز به چندین ابزار برای تحلیل بهتر دارند.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023

اسکریمینگ فراگ Screming Frog SEO Spider چیست؟

این ابزار دیجیتال مارکتینگ هم یک نسخه‌ رایگان با امکانات محدودتر دارد. نرم‌افزار قابل نصب روی سیستم است.اما از اسکریمینگ فراگ برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

  • بازبینی عنوان‌های سایت
  • بازبینی عناوین متا دیسکریپشن
  • به دست آوردن اطلاعات از متاتگ‌ها
  • اطلاع از کیفیت URL
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023

لایت هاوس Lighthouse به چه کار می‌آید؟

همانطور که تا به حال متوجه شدید فقط در حوزه سئو ما چندین ابزار برای دیجیتال مارکتینگ داریم.افراد و گروه‌ها بسته به نیاز و اهداف خود دست به انتخاب یک ابزار یا چندین ابزار می ‌زنند.

گوگل لایت هاوس نیز یکی دیگر از ابزارهای سئو به شمار می‌آید که رایگان است. از آن برای بهینه‌ سازی سرعت بارگذاری وب سایت بهره می‌برند. سرعت یکی از اصول اساسی در بهبود نمایش وب سایت در نتایج برتر موتورهای جستجو و سردمدار آن‌های یعنی گوگل است. آنالیز سرعت بدون شک برای آن‌هایی که به دنبال بازدید بیش‌تر هستند یک ضرورت به شمار می‌آید.

گوگل آنالیتیکس Google Analytics و تجزیه و تحلیل جامع

این ابزار گوگل در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می‌شود. یکی از سرویس‌های پرقدرت گوگل در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای سئو کردن یک وب سایت است.این ابزار به شما اطلاعاتی درباره کاربران وب سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. تجزیه و تحلیل این آمار و گزارش‌ها و تصمیم‌ گیری‌ها می‌تواند قواعد بازی را به نفع شما تغییر دهد.

  • کاربران وب سایت من چه کسانی هستند؟
  • از چه طریقی وب سایت به وب سایت ما وارد می‌شوند؟
  • در وب سایت ما چه فعالیتی دارند؟

دیگر ابزارهای تحلیل وبسایت:

  • هات‌جَر hotjar برای آنالیز حرکت ماوس و اسکرول مخاطب
  • اَلکسا Alexa از مشهورترین سیستم‌های رتبه‌بندی وب سایت
  • گوگل تَگ منیجر یک ابزار همگام با گوگل آنالیتیکس
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023

ابزار UTM

یکی دیگر از ابزارهای رایگان دیجیتال مارکتینگ در 2023 که در سئو می‌توانند به شما کمک کنند UTM  است. این ابزار مخفف Urchin Tracking Module است و در کنار گوگل آنالیتیکس کمک بزرگی به شما خواهد کرد.با این ابزار می‌ توانید دقیق ‌تر ورودی‌ های وب سایت خود را بررسی کنید.لینک UTM  پارامترهایی است که به انتهای آدرس می‌افزاییم.این ابزار کار را به سرعت و با ضریب اطمینان بالا برای ما انجام می‌دهد.

تا اینجا ما در رابطه با سئو وب سایت ابزارها را بررسی کردیم. اینکه چطور می‌توان اکنون را تحلیل کرد، رقبا را شناسایی کرد و عملکردشان را زیر ذره‌بین قرار داد و چه رویکردی برای ادامه مسیر باید اتخاذ کرد. این همه به خاطر حیاتی بودن سئو در این حوزه است. اما ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به این‌ ابزار ها محدود نیست. در ادامه با دیگر ابعاد بازاریابی آنلاین آشنا خواهیم شد.

بهترین ابزارها دیجیتال مارکتینگ مرتبط با ایمیل

هر چند این مورد شاید به مذاق کاربر خوش نیاید، اما به هر حال یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ است. تصور کنید که کاربر اینباکس خود را باز کند و کلی پیام‌های تبلیغاتی ببیند، احتمالاً باعث عقب‌گرد او می‌شود. هر چند در مورد خرید و ارسال اطلاعات آن این مورد می‌تواند اعتماد ایجاد کند. در ادامه به چند ابزار اشاره‌ای کنیم:

  • میل چیمپ mailchimp و ارسال خبرنامه
  • نجوا سرویس ایرانی ارسال ایمیل انبوه
  • پاکت دیگر سرویس ایرانی محبوب
  • میلرلایت MailerLite
  • سندر sender
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023

ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی

بدون شک یکی از مدیوم‌های پرطرفدار، شبکه‌های اجتماعی مختلفی هستند که کاربران در آن رفت و آمد زیادی دارند. به عنوان نمونه اینستاگرام یکی از شبکه‌هایی است که بیش از 1 میلیارد کاربر دارد که رقمی خیره کننده است. همین موضوع باعث می ‌شود که متخصصین دیجیتال مارکتینگ نگاهی خاص به این فضاها نیز داشته باشند.

شما برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی نیاز به ابزارهایی دارید تا هم کنترل بهتری روی آن‌ها داشته باشید و هم برای بهبود ارتباط رویکردهای جدید اتخاذ کنید تا مشتری بیشتری برای کسب و کارتان جذب کنید.

  • هوت‌سوییت hootsuite برای مدیریت همزمان چند شبکه اجتماعی مختلف
  • سوشال‌بلید socialblade برای بررسی و تجزیه و تحلیل پیشرفت
  • بافر ابزاری برای مدیریت چند شبکه اجتماعی
  • نینجالیتیکس Ninjalitics برای آنالیز شبکه اجتماعی اینستاگرام
  • نوین‌هاب ابزار ایرانی برای پُست خودکار و تجزیه و تحلیل

سرویس تبلیغ PPC از بهترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ

تصور کنید که فقط به ازای کلیک یا خرید مشتری پولِ تبلیغ پرداخت خواهید کرد. تبلیغات کلیکی pay per click همانطور که از نامش پیداست به همین موضوع اشاره دارد.

  • گوگل ادز Google Ads بهترین و موثرترین PPC در دنیا
  • یکتانت پلتفرم ایرانی با پلن‌های متفاوت
  • صباویژن دیگر پلتفرم ایرانی رقیب یکتانت

بهترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ برای ارتباط موثر با مشتری

شاید برای شما پیش آمده باشد که به فروشگاهی رفته باشید و فقط به خاطر روی خوشی که فروشنده نشان داده، خرید می‌کنید. این از اهمیت ارتباط موثر است که از اصولِ بازاریابی محسوب می‌ شود.بخاطر همین بهتر است آن را در دیجیتال مارکتینگ هم به اجرا درآوریم؛ اما چگونه؟

برای این کار از ابزارهای چت آنلاین و پشتیبانی واقعی باید استفاده کنید. نه تنها اعتماد کاربران را جلب می‌کنید، بلکه به او حس یک خرید واقعی را می‌دهید تا خرید آنلاین.

  • کریسپ Crisp از افزونه‌های محبوب در وردپرس
  • سرویس چت و پشتیبانی Tawk رایگان
  • سرویس‌های ایرانی: رایچت، گفتینو و ریتین ir

سرویس نظرسنجی در دیجیتال مارکتینگ

همانطور که گفتیم که ارتباط موثر با مشتری راهکاری موثر در جلب اعتماد اوست.اما گاهی باید از دل مشتری باخبر باشیم. در این صورت نظرسنجی‌ها و پرسشنامه‌ها می‌توانند کارکردی حیاتی هم در کوتاه‌ مدت و هم بلند مدت پیدا کنند. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای این منظور وجود دارند:

  • فرم‌ساز گوگل یک ابزار رایگان
  • WPForms پلاگین وردپرس و رایگان
  • Microsoft Forms دو نمونه رایگان و پرمیوم
  • پرس‌لاین نمونه ایرانی برای پرسشنامه

در دیجیتال مارکتینگ سرعت حیاتی است

یکی از دلایل مهمی که باعث می‌شود کاربر به سمت یک خرید آنلاین سوق پیدا کند،سرعت انجام کار است.متخصصین دیجیتال مارکتینگ با آگاهی از این موضوع، توجه خاصی به آن دارند.همچنین یکی از دلایل بهبود شما در نمایش نتایجِ جستجوی گوگل همین سرعت وب سایت است.

به همین خاطر هرگونه پلتفرم یا وب‌ سایتی که سرعت بهتری را ارائه دهد، می‌تواند بیش‌تر مورد توجه باشد.برای این منظور ابزارهایی نظیر Gtmetrix و Pingdom وجود دارند تا بتوانید عملکردِ وب سایت را از این نظر ارزیابی کنید.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023

دیگر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

همانطور که مشاهده کردید ابزارهای زیادی برای بهبود کسب و کار در محیط آنلاین وجود دارد.برای مدیریت این همه ابزار و ارتباط موثر بین اعضا یک تیم دیجیتال مارکتینگ ما نیازمند ابزارهای مدیریتی هستیم تا همه چیز منظم و سازماندهی شده باشد.

ترلو trello  یکی از این ابزارهاست که محبوبیت ویژه‌ای هم دارد. کاربران می‌توانند بُردهایی طراحی کنند و به تیم خود وظایف را محول کنند. می‌توان به اسلک Slack و جیرا Jira هم اشاره کرد. تسکولو taskulu را به عنوان رقیب ایرانی ترلو می‌شناسیم.

برای دیدن نمونه کارهای طراحی سایت مجموعه راما،روی این لینک کلیک کنید.

گزارش نویسی با گوگل دیتا استودیو

برای تهیه گزارش‌های خود و ارسال به کارفرما، حرفه‌ای ‌ها از ورد و اکسل استفاده نمی‌ کنند.بلکه از ابزارهایی نظیر گوگل دیتا استودیو Google Data Studio استفاده می کنند.می‌توانید در قالب جدول و نمودار با مدیر یا کارفرمای خود در ارتباط باشید تا همه چیز سر و شکلی حرفه‌ای‌ تر به خود بگیرد.

این‌ ها فقط بخشی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در 2023 بودند که ما سعی کردیم در یک مجموعه برای شما فراهم کنیم. مشخصاً ابزارهای متعددی وجود دارند که هر روزه بر تعداد آن‌ها هم افزوده می‌شود. با توجه به تحریم‌ها و ارزش دلار سعی کردیم عمدتاً از سرویس‌های رایگان برای شما لیست تهیه کنیم.در ادامه به تجهیزاتی که در این حوزه پرکاربرد هستند هم اشاره‌ای خواهیم داشت.

تجهیزات دیجیتال مارکتینگ

تمام ابزارهای قبل زمانی می‌توانند موثر باشند که پیش از آن خدمات یا محصولی برای ارائه داشته باشیم.باید با رعایت استانداردهای حداقلی دست به تولید محتوا در رابطه با آن بزنیم. برای تولید محتوا،علاوه بر محتوای متنی که اکنون در حال خواندن آن هستید،‌ محتوای ویدیویی، تصاویر و پادکست‌ها نقشی بسیار تعیین کننده ای دارند.

داده پردازان راما با طراحی سایت در تبریز می تواند برای شما سایتی متناسب با کسب و کارتان راه اندازی کند.

حرف اول و آخر در دنیای دیجیتال مارکتینگ

دنیای دیجیتال مارکتینگ دنیای بسیار وسیعی است که ارتباط مستقیمی با تولید محتوا خصوصاً محتوای ویدیویی دارد.هر چند شما می‌توانید با میکروفون اقدام به تولید پادکست هم بکنید یا استریم آنلاین در شبکه‌های اجتماعی برپا کنید که نقش موثری در شناخته ‌تر شدن خود و محصولات یا خدمات شما خواهد داشت.

نظر شما در مورد دیجیتال مارکتینگ و ابزار های آن چیست؟‌ آیا ابزار یا تجهیزات اساسیِ پرکاربردی را می ‌شناسید که در این مقاله از قلم افتاده باشند؟ شما تجربه کار با کدام یک از ابزارها را داشته اید؟ به نظر شما از میان تجهیزات کدام یک برای کسب و کار مهم‌ تر است؟ اگر این مقاله را دوست داشتید حتما آن را با دوستان و علاقه‌ مند به دیجیتال مارکتینک به اشتراک بگذارید.

طراحی سایت فروشگاهی با داده پردازان راما

شرکت راما تمام امکانات و ویژگی های ذکر شده در این مقاله را برای داشتن سایت فروشگاهی حرفه ای فراهم کرده و به شما این امکان را میدهد که سایت فروشگاهی حرفه ای و معتبر خود را داشته باشید.شما بدون نگرانی از مشکلات وبسایت تان،می توانید تمام تمرکز خود را بر روی کسب و کارتان بگذارید.شرکت راما با طراحی یک سیستم و پنل مدیریتی کامل و ساده،مشکلات زیادی را رفع کرده است. شما میتوانید با مشاهده نمونه فروشگاه اینترنتی داده پردازان راما با فضا و نحوه کارکرد مجموعه راما آشنا شوید.

پیام بگذارید